17 Ocak 2014 Cuma

Çoban Ressam ve kadın ressamlardan Polatlı Postası’na ziyaret

Polatlı’da yetişen Çoban Ressam Süleyman Şahin ve kadın ressamlar Gazetemizi yeni yerinde ziyaret etti.

Çoban Ressam Paris'te Van Gogh'un mezarı başında
Polatlı’da resim yapmaya başlayan ünü dünyaya yayılan Çoban Ressam Süleyman Şahin ve kadın ressamlar Demet Adalı ve Leyla Balaban, Polatlı Postası’na ziyaret gerçekleştirdi. Ziyaret kapsamında gazetemize kendi yaptıkları bir de tablo hediye eden Ressamların, gazetecilerle birlikte toplu fotoğraf çektirmesinin ardından ziyaret sona erdi. Çoban Ressam ile birlikte Ankara’nın sanat sokağı olarak ün kazanan ANSE Alışveriş merkezindeki sergi salonunda çalışmalarını sergileyen, ve sanatsal faaliyetlerini sürdürmekte.
ÇOBAN RESSAM, DESTEKLERİNDEN DOLAYI POLATLI POSTASI’NA TEŞEKKÜR EDİYORUM
Çoban Ressam Süleyman Şahin, konuşmasında, “ Ankara’nın potansiyeli en yüksek ve Ankara’nın parlayan yıldızı konumundaki Polatlı’yı çok iyi görüyoruz. Büyükşehir’e bağlanma sürecini de destekliyoruz. İnşallah Polatlı için hayırlı olur. Polatlı Postası’nın da Büyükşehir’de tanınırlığını artırdığını görüyoruz. Polatlı’nın 58 yıllık gazetesinin Ankara tarafından da tanınması önemli bir olgu. Polatlı Postası aynı zaman da Ankara gazetesidir. Çalışanlarını da ben kendim ve arkadaşlarım adına tebrik ediyorum. 70 km mesafe olmasına rağmen çalışan gazeteci sayesinde Polatlı ile ilgili merak ettiğimiz her türlü habere ulaşabiliyoruz. Tekrar Polatlı Postası çalışanlarına teşekkürlerimi bir borç biliyorum” dedi.

RESSAM ADALI: YEREL BASIN ANADOLU'NUN SESİ

Ressam Demet Adalı, “1 Ocak 1968 yılında Ankara’da doğdum. Resim sevgisi küçük yaşlarımdan itibaren vardı. Renkler ve doğa beni her zaman masal ülkelerine götürmüştür. Eğitim hayatım boyunca resim derslerine karşı çok fazla ilgim oldu. Öğretmenlerim de bunu farkettiğinden beni arkadaşlarımla birlikte değil; ayrı olarak ilgilenerek resim konusunda beni yetiştirdiler. Okuduğum Lisede resimlerimin mezun olduktan yıllar sonra sergilerde tekrar kullanıldığını duyunca çok gururlandım. Çalışma hayatıma evlilikle birlikte bir süre ara versem de hiçbir zaman sanatla özellikle resimlerle bağımı koparmadım. Sergilere katılarak güncel sanatı takip ettim. 2002 yılında Mezitli sanatevinde İlhan Çevik Hocanın resim atölyesinde resim çalışmalarıma başladım. 2002 ve 2003 yıllarında Mezitli sanat evi, Mersin Sanat Sokağı ve Nazım Hikmet Kültür Merkezinde diğer Ressam arkadaşlarımla karma sergilere katıldım. Sergilerimize Vali Alaaddin Yüksel ve İlçe Belediye Başkanlarımız katıldı. Değerli Hocam Çoban Ressam Süleyman Şahin ile 2013 yılında tanıştım. Şimdi de Ankara Bölgesinde tanınan ünlü Çoban Ressam’la birlikte çalışıyorum. Sergilerimizi birlikte düzenliyoruz. Süleyman Bey, resme hayatını vermiş, yaptığı tüm eserlerine itina ile saygı ve sevgisini katmış bir sanatçıdır. ANSE Alışveriş merkezinde 80 ressam arkadaşımızla birlikte çalışmalarımıza devam ediyoruz. Basın aracılığıyla desteklerinden dolayı Çoban Ressam Süleyman Şahin’e teşekkür ediyorum” dedi.

RESSAM BALABANLI: ÇOBAN RESSAM SİZİNLE GURUR DUYUYOR

Ressam Leyla Balaban, “1961 Ankara doğumluyum. Kurtuluş Lisesini bitirdikten sonra Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesini bitirdim. Resim eğitimi düşlerken aldığım iktisat eğitimi ile parlamento da göreve başladım. Yoğun çalışma hayatı ve iki çocuğumun doğumu resim çalışmalarımı sekteye uğratsa bile durduramadı. Çalışma hayatım devam ederken, Ressam Himmet Gümrah ve Orhan Gürel ile atölyelerinde pastel, Vahap Demirbaş ile yağlıboya çalıştım. Sanatın için de olmanın bir yaşam tarzı olduğunu düşünüyorum. Kamu çalışma hayatımı 2012 Nisan ayında bitirdim. Ardından 2012/2013 Eğitim Öğretim yılında Gazi Üniversitesi Resim bölümünde misafir öğrenci olarak 1 yıl temel tasarım dersi aldım. Haziran ayında Elazığ’da eğitime katkı için düzenlenen resmi sergi ve performans çalışmasında yolumuz Çoban Ressam ile kesişti. Güzel uğraşların ve ortamların, güzel dostlukları ve güzel insanları buluşturduğuna inanıyorum. Süleyman Şahin’in sanat editörlüğünü yaptığı ANSE Alışveriş merkezinde oluşturulan Sanat Sokağında çalışmalarımıza devam etmekteyiz. Ankara, İstanbul ve Elazığ’da birden fazla sergide yer aldım. Ayrıca Özel koleksiyonlarda da çalışmalarım var. Basına ve Değerli Çoban Ressam’a, ekip arkadaşlarıma desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum” dedi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder