21 Şubat 2014 Cuma

BEN SEVGİYİM
ben sevgiyim! 
Çorak topraklarda
yabani sarmaşık olurum,
sarılırım sımsıkı dünya,
toprak azıcık ısınıp
kıpırdanmaya başlayınca
içindeki börtü böcek...
uç veririm yeryüzüne,
çiğdem çiçeklerimle.
Uykudan uyanışımdır.
Sevgiyim ben!
Papatyalarda sevgiyi aratırım
sevgililere...
karanfillerle sustururum!
Sözler değil; gözler konuşur.
Benim adım sevgi.
Leylak olurum ilkbaharda
bahçelerde
ben sevgiyim.
Gül olur koklanırım.
Menekşeyimdir
en güzel köşelerinizde.
Ben sevgiyim.
Karları delerim Toroslarda
kardelen diyorlarsa da adıma
sevgidir gerçek adım.
Gülümseyiş olurum
masum yüzlü çocukların gözlerinde.
Yağmur olur
yeryüzünü yıkarım kirlendiğinde.
Gündüzün utanmaması için
geceyi perde yaparım
çirkinlikler alınsın diye.
Ben sevgiyim.
Bir elin, başka bir ele dokunuşu
gözlerin gözlerle bakışması
sıcaklığın,heyecanın
acının tümüyümdür.
Ben sevgiyim.
Her insan için yaşatacaklarım farklıdır.
Ben sevgiyim.
Sevgi yılmaz. 1996 polatlı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder