26 Şubat 2014 Çarşamba

Hurman Atakan’ın Beşiktaş taraftarlığı herkesi şaşırtıyor… 
Fanatik Beşiktaşlı Hurman Atakan:Beşiktaş sevgisi ölene kadar devam eder 
BEŞİKTAŞ FENER MAÇI YÜZÜNDEN KIZIMIN NİKAHINA GİDEMEDİM
Beşiktaş aşkı uğruna kulağında radyo ile dolaşan Hurman Atakan’ın Beşiktaş taraftarlığı herkesi şaşırtıyor.Onun en büyük hayali Beşiktaş forması giymek ve “Beşiktaş’a laf söyletmem! Damadım Fenerliyim deseydi kızımı vermezdim” diyor. Hurman Atakan, 1986 yılında komşumun evinde Galatasaray-Beşiktaş maçını seyrettim. Beşiktaş kazandı.Orada Beşiktaş taraftarı oldum bir daha hiç vazgeçemedim.Beşiktaş küme düşse de bırakmam.
DAMADIM FENERLİYDİM DESEYDİ KIZIMI VERMEZDİM! O KADAR KOYU BEŞİKTAŞLI
Anneliği, anneanneliği, Beşiktaş taraftarlığı ile herkesi şaşırtan Hurman Atakan, Beşiktaş sevgisinin hikayesine şu sözlerle başladı:“1975’te Türk-iş Blokları’na taşındım.1986 yılında komşumun evinde Galatasaray-Beşiktaş maçını seyrettim.Beşiktaş kazandı.Orada Beşiktaş taraftarı oldum bir daha hiç vazgeçemedim.Beşiktaş küme düşse de bırakmam.O günden sonra yerli yabancı her türlü bütün sporlara ilgi duymaya başladım.Kaçırmadan takip ettim.56 yaşından beri Beşiktaşlıyım.12 yıldan beri sporları takip etmek hobim oldu. Evimde kulağımda radyo maçları hiç kaçırmam. Bursa’da eski Beşiktaşlı Ertuğrul Sağlam’la tanışmayı çok istedim.Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Sedat Kızıltaş aracılığıyla Bursa Tesislerinde Ertuğrul Sağlam’ı ziyaret ettim. Beşiktaş maçına da gittim. En sevdiğim futbolcu eski Beşiktaşlı oyuncu İbrahim Üzülmez.En büyük hayalim ise bir gün Beşiktaş forması giymek.”
FANATİK BEŞİKTAŞLI
Fanatik Beşiktaş hayranlığıyla çevresindekileri şaşırtan Polatlılı Hurman Atakan 1943 Bolu doğumlu ama Çanakçı Köyü’nde büyümüş. Çanakçı Köyü nüfusuna kayıtlı Hacı Atakan’la evlenmiş. Hacı Atakan’ın işi dolayısıyla Ankara’da yaşamaya başlamış. 2002 yılında eşini kaybetmiş. Halen Ankara’da Türk-İş Blokları’nda kızıyla birlikte oturmakta. Üç erkek bir kız çocuğuna sahip. Sekiz torunu var. Hurman Atakan’ın Beşiktaş’a olan hayranlığı göre gün geçtikçe fanatik Beşiktaş Taraftarlığına dönüşmüş. Hurman Atakan, “Damadımın Fenerbahçeli olduğunu bilseydim kızım vermezdim!” diyecek kadar Beşiktaş’a bağlı.Beşiktaş sevgisini her yerde dile getiren Hurman Atakan’ın daveti üzerine Ankarada’ki evinde ziyaret ettik.Bolulu olması dolayısıyla çok lezzetli yemekleriyle yiyenlere parmak ısırtan Hurman Atakan aynı zamanda yeni doğan kız torunu Duru’nun bakımıyla da ilgileniyor.
BİR MAÇINI SEYRETTİM ORADA BEŞİKTAŞLI OLDUM
Anneliği, anneanneliği, Beşiktaş taraftarlığı ile herkesi şaşırtan Hurman Atakan, Beşiktaş sevgisinin hikayesine şu sözlerle başladı:“1975’te Türk-iş Blokları’na taşındım.1986 yılında komşumun evinde Galatasaray-Beşiktaş maçını seyrettim.Beşiktaş kazandı.Orada Beşiktaş taraftarı oldum bir daha hiç vazgeçemedim.Beşiktaş küme düşse de bırakmam.O günden sonra yerli yabancı her türlü bütün sporlara ilgi duymaya başladım.Kaçırmadan takip ettim.56 yaşından beri Beşiktaşlıyım.12 yıldan beri sporları takip etmek hobim oldu. Evimde kulağımda radyo maçları hiç kaçırmam. Bursa’da eski Beşiktaşlı Ertuğrul Sağlam’la tanışmayı çok istedim.Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Sedat Kızıltaş aracılığıyla Bursa Tesislerinde Ertuğrul Sağlam’ı ziyaret ettim. Beşiktaş maçına da gittim. En sevdiğim futbolcu eski Beşiktaşlı oyuncu İbrahim Üzülmez. En büyük hayalim ise bir gün Beşiktaş forması giymek.”
EVDE YEMEK MASASINDA KULAĞIMDA RADYO MAÇ DİNLEMEYİ SEVİYORUM
Hurman Atakan, çevresindeki ev kadınlarından oldukça farklı hobisiyle duyanları ve görenleri şaşırtmaya devam ediyor: “ Bazen benim Beşiktaş taraftarlığımı tuhaf karşılayanlar oluyor. Ama mben şikayetçi değilim.Sporun her dalını severek takip ediyorum.Hasta derecesinde Koyu Beşiktaş’lıyım. Çanakçı köyünde büyüdüm aslen Boluluyum.Üç oğlum bir kızım, Sekiz torunum var.Eşim Hacı Atakan’ı 2002de kaybettim. Rahmetli Beşiktaşlı olmasına rağmen rakip takımı tutarak beni kızdırmayı çok severdi. Damadım İbrahim Fenerbahçeli olduğunu sonradan söyledi. Onun Fenerbahçeli olduğunu bilseydim kızımı vermezdim,”dedi.

TORUNU ANNEANNEM ÇOK FARKLIDIR
Hurman Atakan’ın elinde büyüyen Torunu Burcu Beşir: “Anneannem çok farklıdır.Futbolu yakından takip eder.Her maçı televizyonda yoksa eğer kulağında radyosu ile takip eder.Maç konusunda hassastır.Beşiktaşa laf söyletmez.Koyu Fenerbahçeli olan ben anneannemle sürekli tartışırız.Hele ki Fenerbahçe-Beşiktaş maçlarında yenen taraf biz olunca onu görseniz sinir küpü olur. Ciddi ciddi Beşiktaş bağımlısıdır. Anneanne Beşiktaş’ı bırak dediğimde bana ters tepki vererek’ bu sevgi ölene kadar devam eder’ diyor.Yemek masasında dahi radyosu kulağındadır,”satırlarına yer verdi.
ESKİ BEŞİKTAŞLI ERTUĞRUĞRUL SAĞLAM’LA TANIŞMAK HAYALİMDİ
Hurman Atakan: “En büyük hayalim eski Beşikteş’lı şimdi Bursasporlu Ertuğrul Sağlamla tanışmaktı. Oğlum Haldun Bursa’da oturuyor. Onlara gezmeye gittiğimde Ankara’da Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Sedat Kızıltaş’ın ve gelinimin ağabeysinin aracılığıyla 2011 yılında Bursaspor’un kaptanıyla görüşerek Bursaspor tesislerinde Erturuğul Sağlam’ı ziyaret ettim.Eskiden Beşiktaş’ta oynarken onu takip ettiğimi anlattım. Orada Beşiktaş maçına gittim. Ertuğrul Sağlam’la fotoğraf çektirdim,”dedi.
BEŞİKTAŞ FENER MAÇI YÜZÜNDEN KIZIMIN NİKAHINA GİDEMEDİM
Hurman Atakan, “Beşiktaş’ın Feneri yendiği zamandı. Sabah erkenden gazete almaya gidiyordum.Düştüm ayağım kırıldı.Bu yüzden kızımın nikahına gidemedim. Kırk gün yürüyemedim. Ama hiç pişman olmadım. Herkes Beşiktaş sevgimin fanatikliğini dile getiriyor ama ben hiç şikayetçi değilim. Yanımda Beşiktaş’a laf söyletmem,”diyen Hurman Atakan bize verdiği röportaj sırasında bir dakika bile radyosunu kulağından ayırmadı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder